Regenerujemy wszystkie typy przekładni listwowych pracujących w układach hydraulicznych.

Nasza firma oferuje kompleksową regeneracje przekładni kierowniczych. W skład regenerecji wchodzi:

  • Wymiana wszystkich uszczelniaczy oraz uszczelek O-ring
  • Wymiana pierścieni teflonowych na zaworze dystrybucyjnym
  • Nowa tuleja prowadząca
  • Nowe łożysko wałka
  • Nowy ślizg docisku
  • Szlif listwy zębatej
  • Galwanizacja

Proces regeneracji rozpoczyna się od rozpakowania i sprawdzenia przez naszego pracownika czy paczka nie została uszkodzona podczas transportu. Następnie trafia na stół serwisanta który ocenia stan przekladni pod wzgledem mechanicznym.

Każda przekładnia przed naprawą jest dokładnie myta jej w myjce ciśnieniowo-parowej by pozbyć się wszelkich zabrudzeń.Woda w wytwornicy pary podgrzewana jest do 180’C. Następnie zostaje wypiaskowana, a po jej założeniu pomalowana farbą ochronną.

Szlifowanie listwy zębatych to najważniejszy i najprecyzyjniejszy moment, całej naprawy. Od tego w jaki sposób i na jakim sprzęcie listwa jest szlifowana, będzie zależało jak szybko uszczelniacze wytrą się i doprowadzą do ponownych wycieków. Po dotoczeniu tulei prowadzących listwę zębatą następuje dobranie odpowiednich uszczelniaczy simmeringów oraz oringów. Dobierany jest nie tylko ich rodzaj ale także producent oraz typ. W kolejnym etapie wymieniane są teflonowe pierscienie na dystrybutorze a następie łożyska lub panewki. Końcowym etapem jest złożenie przekładni na nowych wymienionych przez serwisanta podzespolach.

Wszystkie maglownice przed wydaniem klientowi są poddawane regulacji oraz testowi ciśnieniowemu.

Dostawcą uszczelniaczy służących do regeneracji przekładni jest firma CORTECO,Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych simmeringów,które cechują się bardzo wysoką trwałością i precyzją wykonania. Na każdą przekładnie dajemy 12-miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów.